Productora, espectacles medievals i recreacions històriques
Productora, espectáculos medievales y recreaciones historicas
Producer, historical reenacment and medieval performances

ARMADURA

ARMADURA, és un projecte audio-visual premiat per ARPAGI, en el Fons de Creació Audiovisual de Girona. La part de direcció, postproducció i muntatge ha anat a càrrec del mestre Albert Blanch, la part de producció se n'ha cuidat DDMvisual i Alma Cubrae. I l'excel.lent banda sonara és del mestre Cesc Vilà.

Carregat de simbolisme, ARMADURA ha estat un projecte experimental on s'han barrejat tècniques de croma amb stop-motion. Però sobretot ha estat un projecte en el qual hem aprés molt, on el treball en equip i la il.lusió han estat l'eix central del projecte.
Volem agraïr a tota la gent i amics que ens han ajudat i ens han donat suport, sense ells no hagués estat el mateix. I no patiu, que ja tornareu a pringar ;-D


ARMADURA es un proyecto audio-visual premiado por ARPAGI, en el Fondo de Creación Audiovisual de Girona. La parte de dirección, post producción y montaje ha ido a cargo del maestro Albert Blanch, la parte de producción se ha cuidado DDMvisual y Alma Cubrae. Y la excelente banda sonara es del maestro Cesc Vilà.

Cargado de simbolismo, ARMADURA ha sido un proyecto experimental dónde se han mezclado técnicas de croma con stop-motion. Pero sobre todo ha sido un proyecto en el cual hemos aprendido mucho, donde el trabajo en equipo y la ilusió han sido el eje central del proyecto. Queremos agradecer a toda la gente y amigos que nos han ayudado y nos han apoyado, sin ellos no hubiera sido lo mismo. Y no sufrais, que ya volveréis a pringar ;-D


No hay comentarios: