Productora, espectacles medievals i recreacions històriques
Productora, espectáculos medievales y recreaciones historicas
Producer, historical reenacment and medieval performances

IV

Doncs si, hem celebrat el nostre 4rt aniversari d'Alma Cubrae a Castelló d'Empúries, que és on, fa 4 anys, ens vam estrenar per primera vegada.
Primer, donar les gràcies a tots els magnífics components d'Alma, ajudants, col.laboradors, amics, que han fet possible que aquests somni es vagi materialitzant.
També donar les gràcies a tots als seguidors i fans d'Alma Cubrae, que són la motivació perquè continuem treballant en lo que ens agrada.
Per els que no han pogut venir a Terra de Trobadors, us presento un personatge que es va poder veure per els carrers i lluitant en el Torneig d'Herois. Guifré de Xafarrocs...


Pues si, hemos celebrado nuestro 4rt aniversario de Alma Cubrae en Castelló d'Empúries, que es dónde, hace 4 años nos estrenamos por primera vez. Primero dar las gracias a todos los magníficos compañeros de Alma, ayudantes, colaboradors, amigos, que han hecho posible que este sueño se vaya materializando. También dar las gracias a todos a los seguidores y fans de Alma Cubrae, que son la motivación para que continuemos trabajando en lo que nos gusta. Por los que no han podido venir a Terra de Trobadores, os presento un personaje que se pudo ver por las calles y luchando en el Torneo de Héroes. Guifré de Xafarrocs...

1 comentario:

Anónimo dijo...

potrebo, da preverijo:)